نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3257
-
الف
+

ناگفته های «احمد معظمی» از سریال «ملکاوان»

«احمد معظمی» درباره داستان و بازیگران سریال «ملکاوان» که قرار است از امشب در شبکه آی فیلم به نشر برسد، صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم2،«ملکاوان» سریال تولیدی شبکه آی فیلم که قرار است قسمت اول آن از امشب 22 جدی/دی نشر شود، توجه رسانه ها را به خود جذب کرده و بسیاری منتظر هستند تا ببینند آیا تجربه موفقیت آمیز قبلی این شبکه با سریال «یادآوری» بار دیگر تکرار خواهد شد یا خیر.

«احمد معظمی» کارگردان این اثر تلویزیونی درخصوص داستان و بازیگران این سریال به خبرگزاری صبا گفت: «ملکاوان» سریالی در ژانر اجتماعی- معمایی است که از فضای پولیسی در کارهای قبلی من مانند «سارق روح» و «ترور خاموش» بیرون آمده است و موضوع متفاوتی دارد. 

معظمی درباره دلیل انتخاب نام این سریال عنوان کرد: «ملکاوان» منطقه ای وسیع در شمال کشور ایران است که از جنگل های بزرگ و سرسبزی تشکیل شده است. با توجه به قصه این سریال که درباره یک خانه بزرگ در این منطقه است و ماجراهایی که در آنجا اتفاق می‌افتد، نامش بر اساس همان مکان انتخاب شد.

وی در پاسخ به این پرسش که داستان «ملکاوان» شبیه «یادآوری» است یا خیر، اظهار کرد: ژانر این دو سریال با یکدیگر متفاوت هستند. «ملکاوان» سریالی قصه‌گو می باشد که شروع خوب و پایانی درست دارد و تماشاگر با یک قصه جذاب رو به رو است.

کارگردان «ملکاوان» گفت: از آنجا که این سریال پس از مجموعه «یادآوری» به کارگردانی «حجت قاسم زاده اصل» دومین سریال تولیدی شبکه آی‌فیلم است، سعی کرده‌ایم کار متفاوتی را به مخاطبان ارایه دهیم و فکر می‌کنم «ملکاوان» پتانسیل آن را دارد که به سریالی ماندگار تبدیل شود.

معظمی در پایان با بیان اینکه این سریال پربازیگر است به صبا گفت: بازیگران «ملکاوان» ترکیبی از بازیگران سریال «ترور خاموش» و بازیگران دیگری مانند «داریوش فرهنگ»، «میثاق زارع»، «غزال نظر» و... است.

وی ادامه داد: اینکه چرا برخی از بازیگران «ترور خاموش» در این سریال حضور دارند به دلیل آن است که این بازیگران امتحان شان را پس دادند و من نیز در کار با آن ها راحت هستم. همچنان سه بازیگر جدید نیز در این سریال معرفی می‌شوند.

«ملکاوان» سرنوشت یک زن را روایت می کند که شوهرش خارج از کشور خودکشی کرده و نهادهای امنیتی داخلی و خارجی در پی یافتن علت این خودکشی هستند.

نازنین فراهانی، رضا مولایی، داریوش فرهنگ، امین زندگانی، فریبا متخصص، پانته آ سیروس، پرویز فلاحی پور، کمند امیرسلیمانی، سعید امیرسلیمانی، علی سلیمانی، حسن اسدی، افسانه ناصری، غزال نظر، حمید شریف زاده، معصومه آقاجانی، صفا آقاجانی، بهزاد داوری و میثاق زارع نقش آفرینان این سریال هستند.

بیشتر بخوانید:

زمان نشر سریال «ملکاوان» در آی فیلم+خلاصه داستان و بازیگران

کارگردان سریال های معمایی، «ملکاوان» را برای شبکه آی فیلم ساخت

موزیک ویدیوی سریال «ملکاوان» با صدای «محمد معتمدی» آوازخوان مشهور ایرانی

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر